Fri Dag!

Ucsh... har sovit bort HELA dagen. Inte okej. Och ändå är jag megatrött. INTE okej! Kommit en liten bit i packningen men upptäckte snabbt att det mesta var smutsigt.. Bara att tvätta på! Tur att man har torktumlare.. herregud. ens inte 24 timmar kvar tills vi åker och jag är ens inte halvvägs. Det som vilar i resväskan är just nu en handduk, massa nudlar och mina mediciner. det viktigaste är med iallafall. Angelica är nu på plats för att styra upp det här innan min mamma får ett totalbryt på mig! Det här går ungefär lika illa som planerat, har visst växt ur alla shorts också så plötsligt hade jag bara ett par. Där ser man!

Igår blev det en chillkväll ute på Bajsön vid kanalen, - (är inte så illa som det låter.) Musiken, ölen och folket var med och det blev en riktigt trevlig kväll!

It´s Dancy Time- Priddyboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0