Lite tidspress ?

Nejdå. Men jag måste lära mig att vissa saker faktiskt måste prioriteras ibland. Igår deckade jag framöfr tvn så missade syftet med hela hemmakvällen denna fredag totalt.
Och idag var jag sen hem från jobbet och hade inte ätit klart middagen innan nio så jag har dessvärre inte kommit så mycket längre idag. Gjort klart en av fyra inlämningar. Känner på mig att morgondagen kommer bli för jävlig...
Är inte så butter som jag låter, barta sjukt stressad och arg på min självdisciplin som är en av de sämsta i hela världen. Tre skoldagar kvar och allt för mycket att göra. Om jag lyckas med allt jag har kvar är jag värd en stor medalj!

Sömn är det viktigaste för min koncentration, just därför dax att sova snart. Jag låter ju nästan seriös. Trodde aldrig den dagen skulle komma då jag satt hemma en lördagskväll för att plugga. Men den är visst kommen. Halleluja moment mamma?
Sov gott!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0