Amen Tjenna!

Jag är så jävla bra på att ta tag i saker, så nu tänkte jag att ett nytt försök med tagenttryckandet här kanske inte sitter helt fel!?

Förra vintern utlovade jag mig själv att kladda ner här flitigt för att senare i mitt lilla liv kunna blicka tillbaka på säsongen i St.Anton 09/10, men icke!
& vad har vi nu? St. Anton 10/11 för min del, TJOHEJ vad dagarna springer fort nu för tiden!

Jag tror jag fick tummen ur bara för att, det är ju så bra när man glömt bort vad man gjort med livet det senaste! & man kan skriva exakt vad man vill, det gillar jag förstår ni! & sen så bloggar jag när jag kommer ihåg för FemiPleasure Sweden, checka in alla sjukt snygga kläder & våran mysiga blogg FemiPleasure.blogg.se som BARA handlar om tjejer! <3

Redan mitten av säsongen. Lyckligt nog är det just idag som snön är återkallad till vårat lilla paradis.
Ännu en lyckoboost är att mamma är här och hälsar på, åker dock hem imorgon. Blir en roadtrip till Innsbruck för att tippa av henne på flyplatsen och sen ska jag hem och rasta brädan, fystherapi vid lunch och sen jobba hela kvällen lång!

Imorgon blir det tomejfan PUDER för den som tål!

Peace/ återfunnen Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0