Boopadepibapapabapabibeng!

Hej hela världen!
Det var ett tag sen. Jag gick i ide ett tag igen. Bara för att!

Jahapp. Fredag kväll och man sitter hemma. Skulle egentligen röja stan men fick en ångestattack över hur det såg ut hemma, sånt där bara VUXNA kan få, usch!! Nu har jag rena jobbkläder, den är GO!

Livet går bra nu, det skulle regna idag men solen sken så vackert! Jag dör snart av allergi. Valde verkligen bästa stället att jobba på förutom gräsmattor så långt ögat kan nå där dom klipper hejvilt hela dan varje dag & gräs inomhus från golfskorna. Annars är det underbart! Att se havet varje dag på jobbet är faktiskt helt underbart! Och god mat får man också. Allt är perfekt helt enkelt!

Nu när jag tog tag i min tvätthög en vacker fredagskväll som denna går jag dubbelt upp imorgon, för jag fyller faktiskt år på Söndag så här ska det firas och sliras så det står härliga till kära vänner! Ett år äldre, igen! Kanske börjar få åldersnoja när jag hetsar hem för att tvätta istället för att låta alkoholen ta över kroppen! Men det där med träningen går inget vidare framåt dessvärre.. nerlagt, igen! Haha har lille ogo självdisciplin. Hoppas det kommer nu när jag blir ett år vettigare!

Jag ska bara hitta kameran så kommer beach vinter -11 & lerslasket fram från St.Anton, & midsommar också för all del!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0