Dödens

Jag vaknade halv sju imorse och körde Simon till jobbet snäll som jag är. Sen plockade jag fram rockringen istället för att gå den promenad jag har lovat mig själv en vecka. Fy vad dålig jag blivit på att rocka! kan bero på träningsvärken sen karambakalaset jag och Mikkan drog till med på dansgolvet i lördags!
Åh vad roligt vi hade! Födelsedagen igår blev riktiigt lugn med massa god mat och tårta hemma hos mamma. Lille go bakfylla vart det också!
NU har jag sovit bort hela min lediga dag, igen. Det är det värsta jag vet. Jag bestämde mig för att vila efter rockandet och det var en lång vilostund.. Nu ska jag slänga på mig ett par paltor och röra mig in mot stan där Mikkan och fika väntar!
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0